Groot Compliment voor succesvolle Puur Blom

3 mei 2020

Brigitte Lombert  is eigenaresse van de interessante winkel  Puur Blom aan de  Veldhovense Kerkweg. Op de Dag van de Arbeid vierde zij het eerste lustrum van de zaak.  Mooi nieuws in deze donkere coronadagen. Ook de 1 mei van 5 jaar geleden viel overigens  op een vrijdag, herinnert zij zich nog.

Puur Blom, Advies in gezondheid,  is gericht op  gezondheid en persoonlijke verzorging. Je lichaam verzorgen geldt  zowel het innerlijk als het uiterlijk.  Brigitte heeft daar een leuke mix voor gemaakt: voedingssupplementen, probiotica en homeopathische middelen, maar ook , kruiden, theeën en  superfoods.  Tassen, kettingen en sjaals complimenteren  het assortiment .

Het jubileum was voor de PvdA Veldhoven reden om haar het GROOT COMPLIMENT aan te reiken. Daar was Brigitte zichtbaar verguld mee. Zij kon trouwens ook de aanreiker feliciteren. Fractievoorzitter Meijberg  is namelijk al 61 keer jarig op de Dag van Arbeid. Driedubbel feest dus!