10 februari 2014

Debatavond Oerle

Dorpsvereniging Oerle organiseert op 19 februari verkiezingsbijeenkomst voor Gemeenteraad Veldhoven.

Zoals in ons land gebruikelijk is, zijn er om de 4 jaar verkiezingen o.a. voor een nieuwe gemeenteraad. En het is weer zover. 19 maart a.s. mogen wij daarvoor weer naar de stembus. Daarom vindt DorpsVereniging Oerle het wenselijk, dat alle stemgerechtigden in Oerle en Veldhoven op de hoogte zijn van de politieke situatie in Veldhoven. Daarom is er een verkiezingsbijeenkomst op:

Woensdag 19 februari a.s. in Dorpscentrum d’Ouw School,

Oude Kerkstraat 18 in Oerle.

U bent vanaf 19.30 uur van harte welkom, de bijeenkomst begint om precies 20.00 uur.

De lijsttrekkers van alle 7 partijen hebben toegezegd aanwezig te zijn om hun verkiezingsprogramma toe te lichten, met elkaar te debatteren en de vragen te beantwoorden die door de aanwezigen gesteld worden. DorpsVereniging Oerle vindt een massale aanwezigheid van de Oerlese bevolking belangrijk, gezien de vele activiteiten die er de komende jaren in Oerle plaatsvinden. Zoals de woningbouw in Oerle-zuid en Schippershof en de ontwikkeling van een zorgcentrum op het voormalige KI-terrein.

Uiteraard zijn alle geïnteresseerde Veldhovenaren welkom.

Deelnemende partijen met hun lijsttrekker in alfabetische volgorde:

• CDA, Caroline van der Weijden
  • D66, Willem Hornman
  • GBV, Hans van de Looij
  • PvdA, Robert Tops
  • Samenwerkend Veldhoven, Herman Kootkar
  • VSA, Nicole Ramaekers
  • VVD, Maarten Prinsen

Voor meer informatie over deze bijeenkomst kunt u contact opnemen met:

DorpsVereniging Oerle  |  Jos van Haren, tel. 205 23 64  | E-mail: [email protected]