6 maart 2015

Veldhovense PvdA-kandidaten voor provincie en waterschap

Vanzelfsprekend is er bij de aanstaande verkiezingen op 18 maart keuze uit een flink aantal prima PvdA-kandidaten. Maar gaat u voor Veldhovense kandidaten in die lijst van veelal onbekenden, dan zijn die er ook.

Voor het bestuur van de provincie kun je het hokje rood maken bij Jeroen Rooijakkers, 18e op de PvdA-lijst. Hij heeft de partij acht jaar lang voortreffelijk vertegenwoordigd in de Veldhovense gemeenteraad. Jeroen (36) doceert het vak marketing op de Hogeschool en organiseert popfestivals, om twee uitersten te noemen. Hij is goed thuis in alle zaken die spelen rond Eindhoven Airport en het rijkswegenstelsel in de regio. Verder is hij bedreven in financiële zaken.

Voor het bestuur van waterschap De Dommel – de verkiezingen daarvoor worden ook op 18 maart gehouden – is oud-wethouder Frans Hofmeester kandidaat. Wel even zoeken op de PvdA-lijst, want hij heeft gevraagd om op de laatste plaats te staan. ‘Val je meer op’, is zijn redenering. Dat moet dus nog maar blijken ….

Waar ben je naar op zoek?