28 maart 2012

Uit de ledenvergadering van 26 maart 2012

Tijdens de  algemene ledenvergadering van 26 maart 2012 noteerden we de volgende mededelingen, die ook interessant zijn voor wie niet kon komen.

1. Direct na de vergadering zal een bericht gaan naar het partijbestuur en de Tweede Kamer fractie van de PvdA. Onderwerp:”verrijkend gedrag” van bekende PvdA’ers in besturen. Aanleiding is de recente ergernis over wat bij TNT-Express en Post NL aan de orde is. Duizenden postbodes dreigen op straat te komen, maar de top van het bedrijf en de bestuurders stellen intussen hun financiële toekomst zeker. Tijdens de ALV tekenden 16 leden deze PostNL ‘petitie’.
  2. De aanwezige leden kregen de jaarkalender van de PvdA-Veldhoven met (vrijwel) alle activiteiten in 2012. Wie er niet was, krijgt ‘m thuisgestuurd.
  3. Er werden suggesties gedaan voor onderwerpen op volgende Politieke Cafés. Maar we kunnen er nog best meer gebruiken. Heeft u een idee voor ons volgende politiek café, stuur dat dan aan ons bestuur.

Vriendelijke groet,

Het bestuur PvdA Veldhoven