11 juni 2014

21 juni PvdA Brabantdag

Op zaterdag 21 juni 2014 vindt van 10.00 tot 18.00 uur de vierde editie van de PvdA Brabantdag plaats op het provinciehuis in Den Bosch. Op eerdere edities stonden grote sprekers als Hans Spekman, Lilianne Ploumen, Kim Putters en Diederik Samsom. In 2013 kwamen er maar liefst 150 Brabantse leden naar het provinciehuis. Daarmee is de PvdA Brabantdag hét PvdA evenement in Brabant waar je bij móet zijn.

Het programma voor 2014 biedt wederom voldoende aanleiding om aanwezig te zijn. Met Commissaris van de Koning Wim van de Donk (CDA), minister van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties Ronald Plasterk, de Tweede Kamerleden Otwin van Dijk, Mei Li Vos, Selcuk Ozturk, Mohammed Mohandis, Attje Kuiken, Michiel Servaes en Sultan Gunal en Europarlementariër Kati Piri. Maar eveneens met Brabantse wethouders als Theo Maas, Paul van Liempd en Yasin Torunoglu.

De Brabantdag biedt een levendige Statensimulatie en pittige expertsessies in de ochtend en inhoudelijke en inspirerende workshops in de middag. Over onder meer de decentralisatie van zorg, oppositievoeren, samenwerking of samengaan met andere politieke partijen, campagne voeren en Europese en internationale politiek. Bovendien wordt het Netwerk Rode Ondernemers Brabant gelanceerd.

Deze dag mag je niet missen! Meld je nu aan via [email protected]